איך מילאנו תהליך ליווי קבוצתי (20 איש) בפחות משבועיים

קמפיין של מתנ"ס דימונה

לתוכנית אקסלרטור שממומנת על ידי עיריית דימונה.
אקסלרטור זה בעצם כמו ליווי עסקי להקמת סטרטאפ מ0 ל-100. 
תקציב הפרסום הראשוני עמד על 15 אלף ש”ח.

אבל הם נתקלו בבעיה:
הם השקיעו 15 אלף ש”ח,
דף המכירה נראה מרשים, מאוד ויזואלי,
הקופי נשמע טוב וכתוב מאוד יפה וייצוגי…

הבעיה? 
היו רק 30 הרשמות,
שרובן בכלל לא מדימונה…
והתירוץ הוא שזה שפשוט קהל היעד מאוד קטן, במיוחד בדימונה שזה עיר קטנה,
אז 30 הרשמות זה “תוצאה מדהימה”.

בשלב הזה נכנסו לתמונה...

בחמישית מהתקציב (3000) הגענו ל54 הרשמות:

מה שעשינו זה שעברו על כל המשפך שלהם עם צ’אקליסט שיפור המרות מאוד פשוט,
הגענו למסקנות והרצנו קמפיין חדש.

איך עשינו את זה בפועל?

1

אספנו וניתחנו את המידע

2

התחלנו להעלות השערות לשיפור

בקמפיין שהרצנו היו 2 השערות

3

בדקנו את ההשערות

4

אחרי שקיבלנו את התוצאות

ירדן, מנהל הנטגב תחת מתנ"ס דימונה מספר על ההצלחה

זה הקמפיין:

ניהול קמפיינים מתחלק ל6 כובעים או מיומנויות עיקריות:

אסטרטג השיווק

זה האיש שיווק בפועל, זה שחושב על פסיכולוגיית הצרכן, זה שמאפיין הצעות, מאפיין את המשפך השיווקי, בוחר קהל יעד וכו'. הוא גם זה שאחראי לנהל את שאר המומחים בתוך תהליך ניהול הקמיין.

קופירייטר

כותב את טקסט המודעה. יש הבדל בין כותב תוכן פשוט לבין קופירייטר. מטרת הקופירייטר היא להניע לפעולה - אני קורא לאנשים כאלה "אנשי מכירות בכתב".

מעצב

מייצר באנרים מעוצבים, אחראי לשמור על שפה גראפית אחידה, למשוך את תשומת הלב של הלקוחות ולהעביר את המסר הנכון שיסקרן את הלקוח לפעול

יועץ תקנון

הנה חוק: בכל פלטפורמה שתחליטו לפרסם, אתם חייבים להכיר את התקנון, אחרת תחסמו. זה לא "אם תחסמו" זה "מתי תחסמו" וחסימה רבותי זה הפסד כספי עצום.

אנליסט פרסום

שמעתם שפרסום מבוסס על דאטה? הוא זה שתכלס נותן לנו תשובה על השאלה "כמה הפרסום מצליח?" זה אולי אחד התפקידים הכי החשובים.

הביצועיסט הטכני

זה שיודע טכנית להפעיל את הקמפיינים. זה שיודע להגדיר את הפיקסל, זה שיודע להדליק מודעה ולכבות מודעה.

נעים להכיר קוראים לי רוס דניל

קרוב ל8 שנים בתחום השיווק והמכירות. 
כיום בעלים של סוכנות הפרסום Artemis.

אמנם אני איש שיווק וקופירייטר בנשמה, אבל הלב שלי עם מספרים. לפני כ4 שנים כשפתחתי לראשונה עסק זרמתי. חשבתי שאם אני איש מכירות טוב הכל יסתדר. הדברים לא מסתדרים מעצמם ורק ברגע שסידרתי את המספרים – הדברים הסתדרו. 

כך גם עם פרסום: פרסום טוב נמדד מספרית, לא תחושות בטן, לא לפי מילים יפות או כמות “ההברקות”. אתם רוצים יותר מכירות ולא פרס על יצירתיות – לכן על איכות הפרסום יכולים להעיד הלקוחות שלכם בלבד (קנה או לא קנה).

הכירו את השותף שלי רומן אלפרום

את העסק הראשון שלו פתח ב2016 כשהיה בן 22 בלבד. הדריך מאות גברים,
הרים הרצאות, ניהל עובדים.

ורק 4 שנים מאוחר יותר ניהל עשרות חנויות אינטרנטיות,
שב2020 הגיעו למחזור מכירות של 10 מיליון ש”ח.

רומן הוא לפני הכל איש אופרציה והוא לא רק משווק גאון – יש לו ראיה עסקית שהיא הרבה מעבר ל”עלות ליד”.

מאז הוא עזר לבנות ולהצמיח עשרות עסקים בדיגיטל, ויש ביניהם מותגים שהגיעו למחזור של יותר מ5 מיליון שח בחודש.

הנה עוד כמה הצלחות

זה עבד גם לסטנדרט בית למאמנים

זה עבד גם לטל פרגריכט - מאמן גברים למציאת זוגיות

זה עבד גם ליהודית גאולייב - מנטורית לזוגיות מעצימה

זה עבד גם לירוסלב שלייפר - מאמן דייטינג והעצמה

כמה דוגמאות

לקוחות שנתנו בנו אמון:

מה מספרים עלינו?

נתקלתי ברוס במקרה בסרטון שלו דרך הפייסבוק וראיתי מיד את המקצועיות והנתינה וההבנה של הצד שלי! יחד עם המון ידע בתחום שלי, התפתחות אישית ורפואה משלימה. בעזרת הכתיבה שלו קיבלתי עשרות הרשמות לרשימת התפוצה שלי, לייקים לדף העסקי שלי, הצעות חברות...
נחשון מזרחי
בעלים של Ibalance - הכשרות ריבלנסינג וNLP
מאיפה מתחילים... משלב ההיכרות, דרך הצגת ההסכם, כל שלב ההקמה, התפעול השוטף, ועד מה שהכי חשוב שזה השיפור של תוצאות הפרסום משבוע לשבוע והוזלת עלות הלקוח שלנו... פשוט מקצוענים!!!עבדתי עם 2 סוכני פרסום קודם לכן, וזה לא עבד... את ארטמיס אני לא עוזב בחיים!!!מצד אחד מתבאס להמליץ, כי זה אומר שיהיה להם פחות זמן בשבילי. מצד שני - העסק שלי קפץ 10 דרגות למעלה בזכותם, ומגיע להם את כל השפע שבעולם...מי שמחפש אנשי מקצוע עם סטנדרט גבוה - רק רק רק ארטמיס!נ.ב. ולא פחות חשוב - הם בני אדם!
אבירם שפיץ
מנכ"ל סטנדרט בית למאמנים

ועוד קצת...

מה אתם מקבלים בתוך התהליך?

הקמת קמפיין פייסבוק

בניית משפך שיווקי

הקמת CRM לניהול לקוחות - מערכת שתעזור לכם לנהל את שיחות המכירה שלכם ותכלס לסגור יותר עסקאות

בניית אוטומציה

איך עובד התהליך?

1

מעבר על מה שקיים

דפי המכירה, מאיפה מגיעה התנועה וכו', עוברים על הדאטה שיש לכם במנהל מודעות. מבינים איפה הנפילות, איפה ההצלחות, מה עובד, מה לא עובד.

2

בניית אסרטגטיה: על סמך התוצאות והמטרות העסקיות

השאלה שאנחנו שואלים את עצמנו: מה צריך לקרות כדי שהלקוחות יקנו? לא נסביר בדף הזה לעומק על בניית אסטרטגיה - יש לנו כמויות של תוכן חינמי בנושא.

3

יצירת התוצרים

כתיבת המודעות, יצירת הגראפיקה, דפי מכירה או נחיתה חדשים במידת הצורך, אוטומציות וכו'.

4

בדיקת עמידה בתקנון

בוחנים את כל התוצרים לעמידה בתקנון הפרסום - הקופי במודעות, העיצוב, והמשפך השיווקי.

5

הקמה טכנית

כולל מעקבים, תקינות קישורים, פיקסלים, קמפיין שמוגדר נכון וכו'

6

שלב הQA (בדיקת איכות)

בדיקת תקינות הפרסום מא' ועד ת': המודעות, הקישורים, סדרות המודעות, תקציבים, המשפך השיווקי, טפסים מחוברים, ספירת המרות וכו'

7

אופטימיזציה וניהול שוטף

יצירת תוכן באופן שוטף, מעבר על המספרים, הסקת מסקנות על סמך הנתונים, טסטים של המסקנות. זה בשילוב עם קשר קבוע עם בעל העסק ופגישות אסרטגיה חודשיות.

חשוב לציין: אנחנו מקבלים 6 בעלי עסקים בחודש בלבד על בסיס מקום פנוי

מה שאומר שאולי תמשיכו לראות את הדף הזה רץ ופעיל, אבל תצטרכו להיכנס לרשימת ההמתנה לחודשיים-שלושה עד שנוכל להתחיל לעבוד ביחד.

אז אם זה נשמע לכם: כדאי לכם להירשם ברגע זה ממש ולא לדחות את זה.

למי זה הכי מתאים?

השלב הבא

אם הגעתם עד כאן ועדיין יש לכם התלבטויות

יש לי התחייבות נוספת אליכם – אם לא משנים כלום בעסק – שום דבר לא משתנה.

בוא נדבר