לתוכנית אקסלרטור שממומנת על ידי עיריית דימונה.
אקסלרטור זה בעצם כמו ליווי עסקי להקמת סטרטאפ מ0 ל-100.
תקציב הפרסום הראשוני עמד על 15 אלף ש”ח.
אבל הם נתקלו בבעיה:
הם השקיעו 15 אלף ש”ח,
דף המכירה נראה מרשים, מאוד ויזואלי,
הקופי נשמע טוב וכתוב מאוד יפה וייצוגי…
הבעיה?
היו רק 30 הרשמות,
שרובן בכלל לא מדימונה…
והתירוץ הוא שזה שפשוט קהל היעד מאוד קטן, במיוחד בדימונה שזה עיר קטנה,
אז 30 הרשמות זה “תוצאה מדהימה”.
מה שעשינו זה שעברו על כל המשפך שלהם עם צ’אקליסט שיפור המרות מאוד פשוט,
הגענו למסקנות והרצנו קמפיין חדש.
בקמפיין שהרצנו היו 2 השערות
זה האיש שיווק בפועל, זה שחושב על פסיכולוגיית הצרכן, זה שמאפיין הצעות, מאפיין את המשפך השיווקי, בוחר קהל יעד וכו'. הוא גם זה שאחראי לנהל את שאר המומחים בתוך תהליך ניהול הקמיין.
כותב את טקסט המודעה. יש הבדל בין כותב תוכן פשוט לבין קופירייטר. מטרת הקופירייטר היא להניע לפעולה - אני קורא לאנשים כאלה "אנשי מכירות בכתב".
מייצר באנרים מעוצבים, אחראי לשמור על שפה גראפית אחידה, למשוך את תשומת הלב של הלקוחות ולהעביר את המסר הנכון שיסקרן את הלקוח לפעול
הנה חוק: בכל פלטפורמה שתחליטו לפרסם, אתם חייבים להכיר את התקנון, אחרת תחסמו. זה לא "אם תחסמו" זה "מתי תחסמו" וחסימה רבותי זה הפסד כספי עצום.
שמעתם שפרסום מבוסס על דאטה? הוא זה שתכלס נותן לנו תשובה על השאלה "כמה הפרסום מצליח?" זה אולי אחד התפקידים הכי החשובים.
זה שיודע טכנית להפעיל את הקמפיינים. זה שיודע להגדיר את הפיקסל, זה שיודע להדליק מודעה ולכבות מודעה.
קרוב ל8 שנים בתחום השיווק והמכירות.
כיום בעלים של סוכנות הפרסום Artemis.
אמנם אני איש שיווק וקופירייטר בנשמה, אבל הלב שלי עם מספרים. לפני כ4 שנים כשפתחתי לראשונה עסק זרמתי. חשבתי שאם אני איש מכירות טוב הכל יסתדר. הדברים לא מסתדרים מעצמם ורק ברגע שסידרתי את המספרים – הדברים הסתדרו.
כך גם עם פרסום: פרסום טוב נמדד מספרית, לא תחושות בטן, לא לפי מילים יפות או כמות “ההברקות”. אתם רוצים יותר מכירות ולא פרס על יצירתיות – לכן על איכות הפרסום יכולים להעיד הלקוחות שלכם בלבד (קנה או לא קנה).
את העסק הראשון שלו פתח ב2016 כשהיה בן 22 בלבד. הדריך מאות גברים,
הרים הרצאות, ניהל עובדים.
ורק 4 שנים מאוחר יותר ניהל עשרות חנויות אינטרנטיות,
שב2020 הגיעו למחזור מכירות של 10 מיליון ש”ח.
רומן הוא לפני הכל איש אופרציה והוא לא רק משווק גאון – יש לו ראיה עסקית שהיא הרבה מעבר ל”עלות ליד”.
מאז הוא עזר לבנות ולהצמיח עשרות עסקים בדיגיטל, ויש ביניהם מותגים שהגיעו למחזור של יותר מ5 מיליון שח בחודש.
דפי המכירה, מאיפה מגיעה התנועה וכו', עוברים על הדאטה שיש לכם במנהל מודעות. מבינים איפה הנפילות, איפה ההצלחות, מה עובד, מה לא עובד.
השאלה שאנחנו שואלים את עצמנו: מה צריך לקרות כדי שהלקוחות יקנו? לא נסביר בדף הזה לעומק על בניית אסטרטגיה - יש לנו כמויות של תוכן חינמי בנושא.
כתיבת המודעות, יצירת הגראפיקה, דפי מכירה או נחיתה חדשים במידת הצורך, אוטומציות וכו'.
בוחנים את כל התוצרים לעמידה בתקנון הפרסום - הקופי במודעות, העיצוב, והמשפך השיווקי.
כולל מעקבים, תקינות קישורים, פיקסלים, קמפיין שמוגדר נכון וכו'
בדיקת תקינות הפרסום מא' ועד ת': המודעות, הקישורים, סדרות המודעות, תקציבים, המשפך השיווקי, טפסים מחוברים, ספירת המרות וכו'
יצירת תוכן באופן שוטף, מעבר על המספרים, הסקת מסקנות על סמך הנתונים, טסטים של המסקנות. זה בשילוב עם קשר קבוע עם בעל העסק ופגישות אסרטגיה חודשיות.
מה שאומר שאולי תמשיכו לראות את הדף הזה רץ ופעיל, אבל תצטרכו להיכנס לרשימת ההמתנה לחודשיים-שלושה עד שנוכל להתחיל לעבוד ביחד.
אז אם זה נשמע לכם: כדאי לכם להירשם ברגע זה ממש ולא לדחות את זה.
יש לי התחייבות נוספת אליכם – אם לא משנים כלום בעסק – שום דבר לא משתנה.