משפך שיווקי

כתיבה שיווקית בדף נחיתה, דף מכירה ומשפך שיווקי

בניית משפך שיווקי

דף נחיתה בניגוד לאתר

דף נחיתה זה דף אינטרנט שברגע שהמשתמש מגיע אליו – יש לו מטרה אחת לדף הזה. בניגוד לאתר שבאתר יש כל מיני דפים וכל דף יכול להוביל לכמה מקומות – דף נחיתה ממוקד בפעולה אחת בלבד – ללחוץ על כפתור, להשאיר פרטים, לרכוש את המוצר.

למה דף נחיתה?

בגלל המיקוד. כל מה שקשור להנעה לפעולה – מסר אחד, פואנטה אחת, הנעה לפעולה אחת – זה מה שעובד. דף נחיתה ממוקד רק בדבר, רק בפעולה אחת שאנחנו מנסים להניע את הלקוח לעשות. המיקוד הזה – זה החוזקה של דף נחיתה. באתר לעומת זאת – יש כל מיני הנעות לפעולה, כל מיני הצעות והוא פחות ממוקד מדף נחיתה.

מה זה דף מכירה?

זה דף נחיתה במטרה למכור. דף מכירה ודף נחיתה זה בעצם אותו הדבר. ההבדל הוא שבדרך כלל כשאומרים דף נחיתה – מתכוונים לדף מאוד פשוט, ובדרך כלל לא מקדם מכירה באופן ישיר, דף מכירה לעומת זאת זה דף נחיתה שיש בו גם שכנוע ומכירה – בעצם אנחנו מקדמים מכירה באופן ישיר. זה יכול להיות דף שבעזרתו נגייס לידים, או דף שמוביל לסליקה.

המשפך השיווקי נקבע מאסטרטגיה גדולה יותר

מהו מסע הלקוח?

מסע הלקוח זה כל התהליך שעובר לקוח פונטציאלי מקונה פוטנציאי לקונה בפועל. יש 5 שלבים עיקריים בכל מסע לקוח והשלבים האלה מתאימים לכל תחום ותחום:

קורס דיגיטלי לניגון על חליל אירי:

קורס לטיפול זוגי בשיטת תקשורת מקרבת - נדמיין לקוחה שלה, שיש לה בעיות זוגיות

כמו שאתם מבינים – מסע הלקוח מתאים לכל תחום ותחום.

משפך שיווקי

מה זה משפך שיווקי?

המשפך השיווקי כולל בתוכו את כל התהליך שהלקוח עובר מ"לא מודע לבעיה" עד ל"מודע אליי". 

זה יכול לקרות בדף מכירה אחד או בכמה דפי מכירה.

תנועה:

המרה ומכירה:

איך זה עבד בעסק של גמילה מפורנו:

קצת רקע

העסק הראשון של רוס, מייסד סוכנות "ארטמיס".
מה שאפיין את העסק הוא חוסר מודעות הקהל לבעיה וזה שאין הפניות ופניות מפה לאוזן. לכן עבודת הקופי הייתה העבודה העיקרית בגיוס לקוחות.

הלקוח לא מודע לבעיה

אגב זה הסיבה שרוב האנשים במפרסמים בממומן נכשלים – הם מקבלים המון לקוחות שלא מודעים לבעיה .

הלקוח מודע לבעיה

הלקוח מודע לפתרון

הלקוח מודע למוצרים

הלקוח מודע אליי

ככה זה נראה בפועל

קצר או ארוך?

אולי המיתוס הכי גדול בעולם השיווק שקופי טוב זה קופי קצר.
בולשיט.

מי שאומר את זה לא מבין בקופי. אולי ברמה של כיתה ג'. 
אני אסביר:
כשאני כותב תוכן שיווקי – מטרתו להעלות את רמת המודעות של הלקוח. נקודה.

מטרת כתיבה שיווקית היא להעלות את רמת המודעות של הלקוח

במה תלוי אורך הכתיבה

קריאות כפולה - קריאה קצרה וארוכה ביחד

קונים אימפולסיביים וקונים אנליטיים

רוב האנשים נמצאים איפשהו בין לבין, אבל עדיין מדובר בשני שיטות קנייה מאוד שונות… אחד רוצה הרבה מידע ואחד רוצה תוכן ענייני. איך נפתור את הבעיה? קריאות כפולה. 

מהי קריאות כפולה?

צורת כתיבה המאפשרת לרפרף בטקסט. נותנת לי אפשרות להבין 70-80% מהמסר במהירות. בלי להיכנס לפרטים הקטנים.

איך מייצרים קריאות כפולה?

דף נחיתה - לדוגמא

וובינר עמידה מול קהל

אתגר למציאת זוגיות

מדריך לתקשורת מקרבת

דף מכירה - לדוגמא

סדנת משחק

קורס דיגיטלי גמילה מפורנו

משפך שיווקי - לדוגמא

שנות שירות ומכינות קדם צבאיות

האם אתם רוצים לשווק את הידע שלכם?

קופירייטינג ובניית מערך שיווקי לעסקים בתחום הידע, שמוכרים קורסים או הכשרות, הפונים לקהל קר שלא מכיר אותם

השאירו פרטים אם אתם רוצים לבנות קהילה והוכרה ברמה ארצית

אולי יעניין אתכם גם...

AB Testing

מה זה AB test? AB טסט זה הרעיון לדעתי הכי נהדר בעולם השיווק.זאת דרך לבדוק מה באמת עובד בשיווק. כשלכולם יש תאוריות:"צריך טקסט קצר", "צריך טקסט ארוך","תמונות

קרא עוד »